Last day..

.. in Degerfors.
Känns lite sorgligt faktiskt. Men jag har ett stort äventyr att se fram emot. Och insparksschemat ser väldigt roande ut. Poängjakt och akademin ;) På ett bra sätt ser jag fram emot och flytta, på ett dåligt sätt gör jag det inte. Men det
är väl något man får leva med.
Idag har jag haft Mary Kay-klass, det blev jag, mamma och Anna. Fick prova massa olika hudvårdprodukter, och jag tyckte dom var himla bra. Priset var dock lite för högt för en blivande student som mig. Trevligt var det iallafall.
Nej, nu ska jag göra något vettigt. Och kom ihåg och följa min blogg nere i Jönköping :) Jag ska försöka och skriva om allt som händer och sker.

Puss & Kram

Bea

Kommentarer
Postat av: Lina J

Nu bea får du blogga lite ju när du flyttat och allt, så vi vet hur du har det! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0