Livet rullar på




Jodå, det rullar på för fullt här nere i Jönköping.
Vet att jag lovade att jag skulle blogga jämt när jag kom ner, men det har jag ju inte hållit. Sorry!
Men jag tänkte kompensera de med att skriva nu :)
Femte dagen här nere, och jag måste säga att jag trivs, saknar dock min lilla stora älskling.
Vi har haft info och inspark nu i tre dagar, fjärde idag. Men jag har inte mått så bra idag, så jag kommer nog inte iväg
ikväll. Skulle vara prov-sittning + hemligt uppdrag, men jag har verkligen ingen ork.
Men jag ska iallafall som sagt försöka skrapa ihop till ett ganska bra inlägg här ;)
Börjar med söndag, mamma och jag kom ner, checkade in på hotellet, slappade lite och kollade på School of Rock, en av mina favoritfilmer =) sedan gick vi och handlade på hemköp och tog en fika. Jag tog varm choklad och en chokladboll, så gott! sen åkte vi tillbaka till hotellet och moffade godis och väntade på att Äna skulle ringa och berätta att hon spelat klart sin match. När hon gjort det åkte vi hem till henne med lite grejor, bla mat som vi hade handlat, sen åkte vi till en restaurang och åt, jag åt oxfilé, göör gôtt, som en riktig degerfôrserô hade sagt. Som grädden på moset skålade vi med cosmopolitan, sen skjussade vi tillbaks anna, och så åkte vi tbx till hotellet och kollade TV.
Måndag morgon innebar pirr i magen, då det var upprop, info + insparkens första dag. Vår första insparksdag innehöll stadsvandring med frågesport, sen trapphusleken, där vårat, det röda laget vann;D, fast inte på stadsvandringen, där kom vi 2a. Sen blev det "speeddating", då vi fick svara på frågor på allt mellan himmel och jord. Sedan var det puböppning på Kåren, och såklart var jag och anna där. Det är tom enda dagen jag varit där, skulle egentligen ut idag, men eftersom jag inte ska på insparken alls så ska jag ju heller inte ut. Tisdagen såg ut som sådan, att vi började med overallköp, sen overallcermoni, väldigt fint [ta de som du vill =)], sen lekte vi cluedo, och alla grupper löste mordfallet, men vi hade bäst motiv enligt oss iaf. Sedan vare caps, och det orkar jag inte förklara hur det går till, men är nån sugen på o spela eller veta kan vi spela nån gång! Onsdag, som det var igår, innebar det information om allt möjligt, bla data-info. På kvällen vare dags för inspark, dag 3, vilket innebar Hide and seek. Det gick ut på att vi gick runt på olika stationer och svarade på frågor, och svarade vi rätt fick vi en bokstav, sen skulle vi bilda ett ord, och vårat lag som inte sprang (de gick på tid, den som var först vann), var först med och lämna in iallafall, och vann gjorde vi. Sen blev det tippa kryckan.
Och idag skulle det som sagt bli hemligt uppdrag och prova på sittning, men jag tar den riktiga sittningen istället =)
Kommer hem till degerfors nästa helg och troligtvis helgen efter det också. Åker troligtvis tors em, eller kväll. Längtar så, får ju träffa min älskade snutt då! <3 Saknar han massor, och jag saknar min bebis loppan också <3

Nej, nu ska jag kolla på Vänner, imorn är det fredag och då ska jag sova läääääänge!


Pusss o hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0