Lördag; Sjuk!



Hallå!
Lördag eftermiddag får man nog säga. Har nyss ätit mat, blev buffé på husmanskost ala Bea & Anna innehållande, köttfärsås & ris, pannkakor, varmkorv och pizzasallad :)
Annars idag har vi städat och handlat. Eller jag har handlat och så har jag hjälpt anna o städa.
Ikväll blire lugnt, eftersom jag åkt på en redig förskylning med alla tillbehör. Så det blir ingen inspark för mig.
Nu ska vi kolla på tomten är far till alla barnen. Man har bra koll om man vet vems mamma & pappa som är vems.

See ya !


Saknar min babe <3

Kommentarer
Postat av: elin

haha! villken söt bild!! :p

2009-01-20 @ 20:11:51
Postat av: Bea

Svar till elin:

Haha, tack.

Jag måste ju få visa mitt rätta ja ibland :)

2009-01-21 @ 14:35:48
URL: http://trize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0