Mycket på gång!



Ja, nu är det mycket på gång. Hemfärd på torsdag eftermiddag, kl 14.00 Jönköping station. Ska bli så skönt och äntligen få komma hem till mitt röd-vita! Var ju 2 veckor sen jag såg mitt älskade troll (nästan iaf). Sedan har jag ev en lägenhet på gång, eller i allafall en visning denna vecka förhoppningsvis. Den ligger i samma hus som Annas, och ligger på samma plan, så vi blir housisar iställe för roomisar ;) Annars idag är det sista gången med insparken, är spexplanering och middag. Ska bli kul. Annars sittning på onsdag och plugg som står på schemat innan hemfärd. Btw, så tycker jag att det är himla kul att Anna E har flyttat hit från Degerfors. Skönt och ha en degerforsare i klassen! Och roligt att det var någon man kände sen länge tillbaka.

Nej, nu ska jag duscha!
Party på lördag, skoj skoj ! :)

See you around folks!

/ B.

Kommentarer
Postat av: Lina J

Heej! Kul att det går bra! :) Vad läser du för kurs nu?

Vem Anna E förresten?

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0