Lite mojs :)


du och din partner


Vad heter ni?

Beatrice Åkesson Clarelius och Fredrik Svanberg
Hur träffades ni?
Först klasskompisar, sen börja vi prata på msn, började umgås som kompisar och sen klickade det ;)
Är ni förlovade?
Nej, men snart hoppas jag :D
Bor ni ihop?
Nej, inte just nu iallafall, tyvärr
Har ni barn?
Neej
Har båda körkort?
Fredrik
Isåfall, vem kör bäst?
Fredrik antagligen ;D
Kommer du ihåg er första kyss?
ja, mkt väl :) 1:a april 05
Vem sa "Jag älskar dig" först?
Jag tror de var fredrik faktiskt
Vem är äldst?
Fredrik
Vilka stjärntecken är ni?
han är jungfrun, jag är våg
Vem fyller först på året?
Fredrik, 29 aug
Vem är längst?
haha, Fredrik
Vem sjunger bäst?
Jag, lätt ;D
Håller ni i handen på stan?
Det händer
Var nån av er oskuld när ni träffades?
Ja, båda
Kände ni varann innan ni blev ihop?
ja, var ju kompisar innan
Vad har ni gemensamt?
Inte så mkt, men de gör inget ;D
Blev du kär i första ögonkastet?
Njaa, vettefaan, men det tog lång tid innan jag vågade erkänna för mig själv att jag verkligen var kär i honom
Har ni någon speciell låt?
Nja, kanske Utan dina andetag med Fairytales
Har ni några "fri kort"?
Näver ät en bäver!
Har ni stora framtidsplaner?
Finns nog en del
Har ni gråtit i varandras armar?
Det har hänt många gånger
Har ni varit utomlands tillammans?
Ja, några gånger
Vilket är ert bästa minne?
Åh, finns så många, kan inte välja :)
Vem lagar bäst mat?
Fredrik, måste jag nog tyvärr erkänna ;>
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
myser
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
det händer
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
nej
Blir du lätt svartsjuk?
Jag är svartsjukan själv
Brukar ni bråka?
ganska ofta, vi tkr olika om det mesta
Ringer eller SMS:ar ni mest?
Ringer
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
Hela han är finast!
Vad använder ni för preventivmedel?
p-stav
Brukar nån av er prata i sömnen?
båda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0