Back on track !

Ja, nu har jag haft lite uppehåll på bloggandet. Har inte haft tid och skriva, eller lust egentligen. Har varit så bitter över att inte klarat omtentan på mikrobiologin. Känns tråkigt eftersom det kändes bra!
Men jag kan ju iallafall berätta lite om vad som hänt senast.

Fredag, lördag och söndag spenderades i Lia ihop med massor av folk för och gratta Lollo & Annette som fyllde 20 resp. 50, och slog ihop till 70 års kalas. Hade jätteskoj, men berättar mer i ett eget inlägg senare.

Annars så har jag bott hos mamma och pappa i några dar. Var tvungen och få sova ut lite, Fredrik snarkar så :P
Fick också reda på min psykologitenta igår och fick ett C, snacka om att jag blev glad ! Sen for mor & jag på bingo vid Nobelhallen, och båda vann. Mamma vann 100kr och 1095kr. Dock fick jag dela med mamma, eftersom hon bjudit på spelen. Det är så vi gör. Så de blev 550 rakt ner i resekassan ! Gooit :)

Nej, nu ska jag kolla på Hannah Montana avsnitt på Youtube !




Kommentarer
Postat av: åsa

ja ska snart få veta patofysiologin och anatomi/fysiologi. gjorde dom me en veckas mellanrum, så de borde komma typ samtidigt!

2009-06-24 @ 23:20:49
URL: http://asabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0