Degerfors

Ja, nu sitter jag hemma hos Fredrik & mig i huset i Degerfors. Det känns otroligt underbart skönt att få vara hemma hos sin älskling igen. Som jag saknat honom! Men nu ska vi spendera 11 underbara veckor ihop. Det kommer bli så förbannat bra!

Var iallafall iväg på Jannis studentmiddag på Berget förut. Var otroligt kul och få träffa henne och alla andra som jag då träffade där. Och hon gillade våra presenter. Vilken tur ;) det är så svårt och veta vad som är rätt.
Vi fick god kallskuren buffé och till efterrätt underbart god jordgubbs och passionsfruktstårta. Underbart gott.
Dock var jag väldigt trött, och vi åkte därifrån runt halv 8. Sen åkte vi förbi mammi & pappi en sväng och hämtade upp mina grejor. Så bestämde vi att vi skulle äta tacos där imorgon och kolla fotboll :)
Sen for vi hemmåt. Och vet ni vad? Jag kommer i dom där tre par jeansen jag inte kom i, i vintras. Fatta att jag är överlycklig! :D

Nu ska jag krypa i säng och sova så jag orkar plugga mikrobiologi imorgon. Grattis Janni en en gång till studenten!

Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.
Nalle Puh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0