Det gula !

Vet ni hur skönt det är att vara hemma i Degerfors och kunna GÅ hem till mamma & pappa, och bara slänga sig i min säng där hemma, sätta på disneychannel och gosa med världens sötaste Elliott ? Jag tycker det är underbart skönt !
Fast egentligen är jag här för och låna duschen ;P Jag vågar inte elda själv hemma i huset, och utan eldning inget varmvatten. Därför är jag här och ska låna duschen :P

Annars idag blire troligen Kga med sötnos. Ska inhandlas diverse födelsedagspresent till mor & en viss SuperLollo som firar födelsedagen ihop med sin mor på fredag. Då blire stor midsommarfest och det ser man ju fram emot :D Jag hoppas bara vädret håller. Vore ju himlans tråkigt om det regnar på midsommarafton !

Annars denna vecka äre födelsedagskalas för min mor imorron, för hon fyller på torsdag. Är det någon som har något förslag vad man köper till sin mor, som redan fyllt tant med inte är pensionär ? (Hon fyller 54 år)

Dagens väder i Degerfors är varmt och soligt (iallafall när man är ute och går), men det blåser lite, men inte så farligt.
Hur är vädret i Jönköping mån tro ? Sist jag var där spöregnade det ! Inte allt för kul.
Förresten måste jag få säga att jag vill ha tillbaka mina tentor nu. Är jättejobbigt och bara vänta !

Nu ska jag mysa med Loppan :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0