Få det överstökat!

Nu sitter jag här och är ganska glad faktiskt. Pirrar lite i magen som ett barn på julafton. Just nu känns det iallafall som att jag kan klara tentan. Dock kommer det flashar över mig då det känns som jag kan nada. Men jag tror på mig själv just nu, och hoppas att jag gör det imorgon med! Hade lite pepptalk med mammi över telefonen för en timme sen ungefär, och vi pratade om en ganska stor fråga på den gamla tentan. 7 poängsfråga eller liknande, och vi kom fram till att jag kunde en del av den, och att man faktiskt får göra så gott man kan. Skriva så mycket man kan, och hoppas på att allt slit man gjort är rätt.

Spelade nyss bubbles (eller nått liknande) på hamsterpaj. Är ett spel då man ska skjuta bubblor i samma färg och så. Skitkul tycker jag! Och faktiskt väldigt avslappnande :) ska sätta igång och göra en annan psykologiuppgift som jag har kvar. Jag kan förklara vad jag ska göra också: Vi skrev ju en sammanfattning på ett kapitel för några veckor sen, och det var fyra kapitel man kunde välja emellan. Sedan blev man indelad i en grupp, 4 st i varje, alltså varje kapitel var med i varje grupp (hänger ni med?). Och så ska man läsa varandras sammanfattningar, göra en liten kommentar och svara på deras disskuterande frågeställningar. Har redan gjort Idas och har Miras och Nathalies kvar. Och dessa kommentarer ska vara klara på fredag, alltså dan efter tentan. Och jag tänkte då passa på att göra 1 till idag iallafall. Undra om jag itne ska göra båda? Kanske vore smart? Slipper jag ju tänka på tentan en sväng. Men det känns ju som sagt bra, just nu iallafall.

Nej, nu ska jag ta itu med mina uppgifter! So long.

Underskatta aldrig den som överskattar sig själv - Franklin D. Roosevelt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0