Grill, 1-årskalas och plugg.

Nu äre söndag, min tredje dag hemma i Degerfors och jag fryser som en galning nu när jag sitter här framför datorn! Det är kallt i huset, kanske ni förstår då ;P Fredrik och jag har inte eldat något idag. Får göra det lite senare.
Har iallafall nyss ätit lunch. Blev flintastek ihop med potatisknyte (potatis som är kokt ihop med de grönsaker man vill ha i ett knyte av folie på grillen). Var underbart gott, för jag var riktigt hungrig.

Ska sätta mig nu och läsa lite mer mikrobiologi. Är jättetrött, orkar knappt hålla ögonen öppna. Och immunologikapitlet är inte så värst uppiggande.
Men om ca 1 timme ska Fredd och jag ut till Konsterud på kalas för 1åringen Theo, som fyllde i fredags. Men då var det ju studentfest för Janni, så det blidde kalas idag iallafall. Och vädret verkar behärska sig.

Var ju hos mamma & pappa igår kväll och käkade tacos. Var trevligt. Men fotbollen var tråkigt, så jag lämnade grabbarna i tältet efter 3 minuter. Hörde ju till våra svenskars besvikelse att vi förlorat mot Danmark med 1-0. Och jag hörde till på köpet att det var självmål av svenskarna. Stämmer det?!
Jag var iallafall inne och kollade på Disneychannel och packade in Theo's paket när fotbollen var. Fick sällskap av våran lejonkung. Han gillar att vara med och packa in paket. Snörena är speciellt roliga ;) Han är så go våran Loppa!

Nej, nu ska jag försöka vakna till med lite dunka dunka, sen tillbaks till pluggandet.

Politisk skicklighet är att förutsäga vad som kommer att hända imorgon, nästa vecka, nästa månad och nästa år. Och efteråt förklara varför det inte inträffade.
Winston Churchill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0