Here to stay !

Japp, nu är jag tillbaka i Degerfors, och jag är här för o stanna ! Iallafall i 10 veckor, eller 9 eller vad det nu blir :P
Omtenta igår, kändes som att de gick bra faktiskt. Immunologidelen som jag pluggat mycket på var lätt. Kanske för att det var grejer jag kunde. Nu hoppas vi iallafall att de gick så bra som det kändes =)

Mammi och pappi kom ner till Jönköping runt 8, för mamma hade fått jobbat över, för det var så mkt jobb kvar som skulle vara klart snart. Men iallafall så åkte vi och åt på ett ställe - Ztyle. Åt jättegod plankstek och drack gott till ;) sen blev det hem och blåsa upp mammas & pappas luftmadrass. Sen kollade vi på "Att göra en pudel" och käkade kinapuffar!

Idag vaknade vi runt halv 9, åkte till Maxi vid 10 och handlade diverse saker, bland annat ett mini-TP. Så nu ska jag utmana Äna på det ;) det var med disney-pixar frågor så ! Sen åkte vi hemmåt. Tog driven i Mariestad ! Göttit.

Kort men informativt inlägg. Ska åka till Jessica nu, och fira henne och hennes syrra Julia, så blire grill o så ikväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0