Köttsoppa!

Nu sitter jag här och har kokat mig köttsoppa. Det är jättegott, men jättevarmt! Så jag får låta det svalna lite. Låter nästan som guldlock och de 3 björnarna ;)
Somnade förrut vid 1 och vaknade kvart i 3. Och jag som skulle sova till 2 och inte längre. Holy shiet, vad hände?! tänkte ju jag då.

Nu ska jag iallafall äta min soppa, sen plugga mikrobiologi en stund. Sen blir det och göra sig klar det sista, har redan sminkat mig, så det är bara på med de andra kläderna. Sen bär det av till Juneporten, där jag ska ta ut pengar och förhoppningsvis möta upp Frajda. Sen kommer Anna med bussen och vi drar till Matilda, där Matilda & Amanda redan är =)

Hare gött, för det ska jag ha! För jag har sommarlov!

Jag misslyckades inte 1000 gånger, glödlampan uppfanns i 1001 steg.
Thomas Edison


Kommentarer
Postat av: Becca

Det lät jobbigt. Fullt upp i sommar alltså:/ lät jobbigt! Usch!

Jag får sommarlov nästa vecka. Tar studenten den 12:e, så det ska bli gött^^

2009-06-04 @ 23:40:57
URL: http://reccygrodan.blogg.se/
Postat av: Becca

Självklart måste vi det^^ nu när du är hemma så länge så kommer du inte undan;) vi ska ses!!

2009-06-06 @ 16:56:12
URL: http://reccygrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0