Kvällsbesök.

Nu på kvällen har Fredrik och jag haft en hel hög av människor här på besök i huset. Närmare bestämt Anna, Lina, Rasmus, Lax och Burra. Jättetrevligt. Och kul och träffa Anna och Lina. Var längesen sist. Och snart drar ju systrarna Johansson till Göteborg igen. Men jag ska försöka och hälsa på dom i sommar ;) skulle vara väldigt kul. Och jag vill gärna gå på Liseberg då också.

Nu ska jag dricka lite mer cola så jag orkar läsa några sidor till i mikrobiologin :) sen söva gött!

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein


Kommentarer
Postat av: Lina

Heej! Ja :) I promise you will! ;) Ska du med oss på onsdag föresten, in till skolan alltså?



kram!

2009-06-08 @ 21:17:14
URL: http://goteborgsfjollorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0