Kvällsbloggning.

Nu äre kväll, och jag fick lite blogglust. Har suttit och pluggat 2 timmar ungefär idag, och ska fösöka få till en till iallafall. Är ju snart omtenta och just nu känns det ganska upp och ner. Ibland känns det som jag kan det, och ibland inte. Visst är det jobbigt? Jag hoppas jag får samma kick på fredag som jag fick på psykologitentan! Det vore ju något.

Annars idag var Fredrik och jag och hälsade på hans farmor. Var trevligt. Drack kaffe och åt kärleksmums. Jättegott! Jag tog 3 bitar, för jag är ett riktigt kakmonster ;)
Sen handlade vi lite grejer inför morgondagens student. Jag fattar inte att det är mer än ett år sedan jag stod där ute och skrek " .... fy faan va vi är bra!" Och bra det var vi! Den dagen, om man räknar bort stattnobbningen var dagen perfekt =)

Nej, nu ska jag återvända till mina kära böcker! No more blogging tonight!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0