Ljushuvud

Ja, jag är ett ljushuvud. Fråga Elin (N) och Emma, (eller ska jag säga K-Emma ;)? Ni får gissa själva va K:et står för, jag vet :P). Vi hade iallafall lite diskutioner igår om hur midsommar var, och om jag var full eller ej då. Jag var inte nykter på fredan, men jag var definitivt inte fullast ! Vill ni veta vad konstigt gojs jag sa igår, kolla in Elins blogg.. Skratta inte ihjäl er bara ! ;)

Annars har jag färgat håret idag, chokladbrunt, Elin (B) hjälpte mig, och det blev jättebra tycker jag! Ser lite rödbrunt ut i ljuset, men jag är nöjd, och det är huvudsaken.

Ska snart iväg på ljusparty hos Lollo också. Ska bli kul ! Får se om jag ska ha nått, eller om mamma är snäll så jag får skriva något av hennes på min lapp. Känns så jäkla dumt och inte köpa något. Men just nu äre lite hårt med pengar, eftersom jag inte får lön förren 27 juli (!!).

Nu orkar jag inte skriva mer, för Freddan är här !




Kommentarer
Postat av: Elin

Kan du inte ta bort adressen?

2009-06-25 @ 22:00:03
Postat av: Bea

Elin: Är gjort nu..

2009-06-26 @ 16:28:07
URL: http://trize.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grattis :) Jag förstår fortfarande inte erat betygssystem, men det spelar ju ingen roll :P



Jag fick VG, vilket är högsta betyg för oss (över 90% rätta svar)

2009-06-27 @ 20:55:12
URL: http://jennycarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0