Lördag, söndag & måndag !

Godkväll,
Tänkte ta mig lite tid och berätta om hur min lördag, söndag och måndag i Degerfors sett ut.
Lördagen var jag ju först i Jönköping, handlade på Maxi med mor & far osv. Sen hemfärd. På kvällen, eller ja, runt 5 var jag bjuden på grillparty hos Jessica där hon, hennes systrar Johanna & Julia, hennes mamma & pappa och hennes kusiner Sebban, Jocke & Mathilda var :) vi grillade hamburgare och korv och sjöng singstar! Jag var riktigt vass på Abba-låtarna. Blev topplisteartist flera gånger ;) Men abbalåtarna är faktiskt riktigt bra! Kom hem runt 10, eller rättare sagt, Fredrik hämtade mig vid 10. Sen blev det hem och sängen.
¨på Söndagen spenderades en stor del av dagen på Strömtorps IP där jag kollade när mitt kusinbarn Alexandra spelade fotboll med sitt lag. Jättekul och se, och vädret var ju toppen, så egentligen kunde ju inte dagen spenderas på ett bättre ställe än ute vid en fotbollsplan! Åkte sedan hem till mamma och pappa och lånade duschen och gjorde andra diverse slappa aktiviteter. Hade tänkt och spela The Sims, men skivan var inte där så jag bara slöchecka internet istället. Sen runt 6 (?) kom Änabanäna till mammi & pappi och plockade upp mig och sedan åkte vi till Kronis och handlade frukt och bubbelvatten. Sen blidde det hem till villan och ha rundvandring. Och där insåg vi att jag gjort världens tabbe! Vill ni veta vad får ni fråga ;D hihi
Sen vid 8 kanske åkte Anna hem för Anna är ju en arbetande dam nuförtiden!
Idag, måndag, har jag varit på introduktion på jobbet. Var där mellan 12-17.30, och de va ju kul. Träffade bla Lisa och Bea. Är ju inte allt för ofta, men det var trevligt! Vi vet ju iallafall hur man ska få patienterna och skratta ;D för de gjorde vi!
Så nu ser jag iallafall fram emot och börja jobba. Ska va på slussen i sommar, ska bli skitkul och få testa nån annan typ av vårdverksamhet.

Nu ska jag lyssna på musik!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0