Nationaldagen

Idag är det 6 juni, Sveriges nationaldag och röd dag. Tycker dock synd om alla vanliga arbetare (sånna som inte jobbar helger) som går miste om en ledig dag. Men jag har iofs hört rykten om att man får ta ut den nån annan dag, stämmer det?

Annars ska Fredrik och jag snart iväg till mamma och pappa och käka tacos och kolla fotboll. Ska bli mysigt och gott. Synd bara att vädret inte är toppen, men jag hoppas att det kommer bli bra i sommar så att man kanske får lust och tom gå till stora valla och checka fotboll också ;) för det tillhör faen sommaren i Degerfors! Fotboll, bärka & pizza det är sommar i Degerfors. Så det kommer våra småländska vänner få vara med om när dom kommer hit!

Nu hinner jag inte skriva mer, för snart kommer fader och hämta oss =)
btw, om ni vill se bilder från mina semestrar kan ni checka in min reseblogg trizesreseblogg.blogg.se

Män vill alltid vara en kvinnas första kärlek - kvinnor vill vara en mans sista äventyr
Oscar Wilde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0