Snappsvisor!

Sitter här i det gula och övar på snappsvisor till imorgon, då det är midsommar och nubbar och allt vad det är !
Vi fick lust och öva då mamma fick en snappsvisebok med kända låtar omgjorda till snappsvisor. Jag kanske skriver upp några sen. Anna håller på och skriver över några till ett worddokument som vi kanske tar med oss imorn. Man vet ju aldrig med Anna. När hon fått i sig lite av det goda kanske hon bjuder oss på en truddelutt ?! ;) Vi kan ju alltid hoppas !

Annars idag har vi fikat för mamma fyllde ju idag ! Carin, hennes vännina var här och gav henne denna underbara snappsvisebok + nubbe till såklart.
Sen kom Äna och vi har kollat Bones, fikat och tjattrat som vanligt.  Sen har jag sprungit fram och tillbaka mellan mitt rum och datorn,då jag väntar på tentaresultatet på psykologin. Men har inte fått nått. Lite dåligt tycker jag ! :/

Nej, nu ska jag & Anna hämta hennes mamma ! =) Längtar som fasiken tills imöra !




Kommentarer
Postat av: Jenny

Då är vi två som väntar på resultat då :)

2009-06-19 @ 12:01:27
URL: http://jennycarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0