Snart dags.

Nu är det snart dags och skriva den omtalade psykologitentan som jag säkerligen pratat om sen vi började med den kursen i maj :P
Sitter och snackar lite med Frida om nervositet o diverse andra saker om skolan. Jag känner mig ganska lugn nu faktiskt. Såklart är jag lite nervös, men inte hysteriskt. Och jag är heller inte pessimist idag! Jag känner faktiskt att det här kan gå. Nej, det här går! :D

Tyvärr har jag dock sovit dåligt inatt. Jag somnade inte fören 01.23. Hur kul är det när man ska upp runt 6-7? Inte alls kul. Men kvart i sju pallrade jag iallafall mig upp ur sängen och nu sitter jag och skriver här, en halvtimme senare. Ska snart sätta mig och kolla igenom anteckningarna en sista gång! Fast det kanske bara gör mig nervös? Nejrå, inget kan paja mitt humör idag trorja, och det är jätteskönt.

Sen ikväll party at Matilda's. Ska bli himla kul! Få slippa tänka på realityn för en stund ;) men det kommer bli en lugn kväll. Ska ju fara till Degerfors imorrn. Fatta, jag åker till Degerfors imorn för och ha sommarlov. Jag har gått en hel termin på högskolan redan. Det känns jättebra! Bara 5 kvar, sen ska jag söka jobb och sen blire och troligtvis plugga vidare, antingen till barnmorska eller barnsjuksköterska. Om inte BP har fått skivkontrakt innan det förstås ;) hihi

Det ska bli jätteskönt och få komma hem. Och jag får ju träffa så mycket folk på en gång när jag kommer hem. Ska ju först på Jannis studentmiddag, där träffar man en del gamla vänner + en del av vår släkt. Sen på lördag är det nationaldagen. Vad brukar man göra då? Jag vet att man ska hissa flagga och sjunga nationalsången, så de kommer jag väl och göra. Iallafall sjunga nationalsången. Jag sjunger varenda eviga dag i vanliga fall, så varför ska jag vara tyst då? ;P Söndag är det iallafall 1-års kalas för mitt kusinbarn Theo. Liten blir stor - verkligen! Han föddes den 5 juni, på min studentdag, och de visar hur snabbt tiden går.

Nej, nu ska jag inte sitta här något mer. Nu ska jag kolla igenom lite =)

Tron kan flytta berg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0