Snart Jönköping,

Nu sitter jag i det gula och tittar ut på det tråkiga vädret. Ska snart åka till Laxå, eller ja, snart & snart, men snart snart iallafall ska jag åka hem till Jönköping för att åka hem och göra omtentan i mikrobiologi. Hur ska det gå?
Jag känner att det blivit halv dåligt pluggat, men jag känner endå att jag kan en del ! Känner att det kan vara värt att gå och försöka på fredag iallafall, och jag har ju endå anmält mig så.

Varit på studentutsläpp idag både i Degerfors och Karlskoga. Började kl 11 med och gratta degerforsarna; Elin, Empa, Jesus & Jessica. Kollade på när dom sjöng studentsången och när dom åkte iväg med vagnen. Jag saknade min student så mycket då, att jag tom fråga om jag fick åka med ;P Empa sa att jag fick de, men de va nog bäst att jag lät dom mindre nyktra studenterna ha vagnen för sig själv ;) Var iallafall jätteroligt och se när dom åkte iväg. Dock tycker jag det är synd att jag inte kan vara med ute hos Elin senare idag eftersom jag ska hemmåt. Men det får bli en annan gång istället!

Efter Dfs-studenten gick jag hem och käkade mat jag fått av Freddan - kassler & potatissallad, jättegott. Kollade på Digimon också. Var faktiskt längesen jag kollade på det! Sen vid 10 i 1 kom Lina och Rasmus och hämtade upp mig, så for vi till Kga och Bergslagsskolan, där Anna skulle gå ut. Vid 2 kom hon ut och vi grattade henne och tog kort, sen väntade vi på att dom också åkte iväg i vagnen. Det är ju något man måste se! Såg lika roligt ut för dom, som för Degerforsarna.
Åh, jag bara vill tillbaka till studenten! Bästa dagen i livet. Så ni som har kvar den, njut!

Nu ska jag dricka dricka för jag är jättetörstig.




Kommentarer
Postat av: Lollo

hehe, ja! vi är alltid bäst! har alltid vart och kommer alltid att vara!

2009-06-11 @ 20:50:50
URL: http://lollo1989.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0