SOMMARLOV!

Nu är sista tentan för terminen gjort, och jag känner mig nöjd och glad! Jag tror faktiskt det här gick vägen. Det känns så iallafall. Jag tror dock inte jag når upp till ett A, B eller C, men jag tror jag klarade mig iallafall. Och gjorde jag inte det, hoppas jag det blir ett Fx iallafall. Det känns bättre då :)

Så, vad ska jag hitta på innan klockan slår efter-tenta-fest? Jo, det följer som sådan att jag ska snart hoppa in i duschen så jag har det gjort. Sen ska jag koka mig lite köttsoppa som jag har, och sen blire nog och sova en stund och sen plugga mikrobiologi. Sen blire party all night long. Nejrå, så farligt är det inte. Jag ska nog vara med till runt 12, för då är jag hemma lagomt sent/tidigt, så jag orkar upp imorgon. Åker från Jönköping 12.01. Ska bli så mys och få träffa min sötnos, kissebus, mammi & pappi ! :D jag har längtat galet mycket efter det här !

Aja, nu somnar jag snart. Bäst och duscha då, så jag får ta mig en nap ;)

Att göra är att vara.
Jean Paul Sartre


Kommentarer
Postat av: Becca

Grattis till det^^ Gött med sommarlov, antar jag! <33

2009-06-04 @ 13:10:53
URL: http://reccygrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0