Sömntuta!

Ja, idag gick jag upp tio över elva för jag var så himla trött. Men mitt försvar är faktiskt att Fredrik har snarkat öronen av mig inatt så jag typ inte kunnat sova nånting. Tänk vilken karl jag har ;) Tur att jag är ledig och kan sova en extra stund, för det enda jag ska göra idag är att plugga mikrobiologi. Okej, en stund ikväll ska Fred och jag in till hans farmor med några kort hans mamma har gjort. Hade tänkt och tagit en promenad också, men det är inget kul när vädret inte är nått bra. Visst är det uppehåll, men det är inget motiverande väder.

Igår pluggade jag en stund först. Sen drog Elin och jag till Kga och inhandlade diverse grejor på stan, sedan lunchade vi på ngt nytt ställe "Som hemma". Vi tog wok med kyckling. Jättegott! Väl värt 87 spänn iaf! Sedan efter lunchen var vi bara tvungna och dra iväg till Skokanonen och ÖB. Elin hittade ett par ballerinaskor på Skokanonen, medan jag tyckte de mesta var skit faktiskt. Ingenting som passade mig! På ÖB däremot handlade jag badskum som luktar jordgubb, så nu ska det badas i badkaret ;D
Efter shopping åkte Elin och jag hem till mor & far där jag skulle låna duschen, för jag vågade inte elda själv första gången. Och sen så hämtade Elin den ena av 2 klänningar jag lånat av henne. Den andra provade hon, men det slutade med att jag fick behålla den. Tack Elon! :D sen duschade jag, och så kom Freddan, så åkte pappi, jag och Fred och klippte oss hos min faster. Jag toppade dock bara, men det blev bra :)
sen gick Freddan & jag hem för pappa var så jävla seg :P hämtade lite grejor i det gula och beställde tågbiljett till Jönköping. Åker imorgon kväll kl 17.48. Sen kommer jag tillbaka på lördag eftermiddag nån gång.
Sen hämtade Fred och jag pizza på mem&zin. Och så kom Emelie sen vid 9 och vi satt och snacka om allt mellan himmel och jord, och det var trevligt :) hon for hemmåt vid halv 11-11, så då gick jag upp och la mig. Och hur mkt jag sovit i natt vet ni nog nu ;P

Nej, nu ska jag ta tag i pluggandet. Ska ladda med cola och allt =) hihi. Skriver kanske sen!

Vad kommer du att göra då? Släppa loss hundarna? Eller bina? Eller hundar med bin i deras munnar och när de skäller så skjuter de bin på dig?
Homer Simpson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0