Kalajsat för mammi idag.

Idag har det varit kalas för min kära mor som fyller 54 imorrn ! Trevligt och träffa folk och äta godsaker. Jag är ett riktigt kakmonster så jag ÄLSKAR kalas ! Mammi fick iallafall nya Michael Connelly boken Hotet som hon önskat sig av mig, Fredrik, pappa & Elliott. Och hon blev glad !

Annars har Freddan och jag varit i kga och handlat diverse grejor. Bl.a. mammas present (boken). Sedan tog vi driven och köpte oss varsin cheeseburgare och en dricka. Fick dock burkar, då vattnet i Kga är förorenat, så dom fick inte använda vattnet. Gött för oss och slippa cola blandat med vatten som vanligt.

Imorgon ska jag träffa Äna en sväng. Var ju längesen. Har setts en ynka gång sen vi kom hem till Degerfors. Dåligt av oss, men Anna jobbar ju och jag stannade ju längre i Jönköping så det har inte blivit av. Ska även sova hos mamma och pappa, eftersom mamma ska fixa mitt hår på fredag då det är midsommar och stort partaj för Lollo & Annette ! Jag ser iallafall jättemycket ifram emot det =)

Nej, nu ska jag sjunga sönder trumhinnorna (och rösten!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0