Studenten i Degerfors & Karlskoga !

Idag är dagen som många degerforsare och karlskogingar som nu slutar,  säkert längtat efter sen dom började ettan på gymnasiet. Idag är det deras tur och få bli vuxna och ta studenten !
Minns så väl hur mkt man själv längtade, och det var en underbar dag. Vädret är inte perfekt, men jag hoppas & tror att det kommer bli en minnesfylld dag för alla studenter. STORT GRATTIS TILL DOM IALLAFALL!

ska så fort Emelie kommer knalla bort till Parken för att hitta en bra plats att stå på så jag kan se hela gänget sjunga studentsången ;) Den sången är iallafall för mig fylld med glädje och förväntan. Jag minns första gången Religions-Ingrid visade den för oss, och vi bara: "Jag kommer aldrig lära mig den här, och jag tror inte jag kommer sjunga den på studenten heller!" Men visst stod man där med tårar i ögonvrån och vrålade som alla andra "... HURRAAA!" och upp med mössan i luften. Och lite kul fakta så var Lollo & jag först ut på utsläppet! ;D hihi

Efter degerfors student blire och fara till Karlskoga :) för vi har ju studenter och fira där med! Som ni ser kommer min dag bestå av studentutsläpp och jag tkr det ska bli kul :D




Kommentarer
Postat av: Lollo

jajemen, först var vi. Värt att lägga på minnet! =)

2009-06-10 @ 15:47:29
URL: http://lollo1989.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0