Trevlig kväll!

Nu är jag hemma efter en otroligt rolig och trevlig kväll med brudarna ute på stan. Kunde inte få en bättre avslutning på en så bra termin! Ni tycker säkert jag är konstig när jag säger att det har varit en underbar termin. Men det har det faktiskt! Jag har haft så jävla kul, och jag har lärt känna så mycket nya människor. Att flytta till Jönköping har aldrig varit ett misstag, även om jag tycket det är fruktansvärt jobbigt att vara utan min älskling. Men klarar vi detta, klarar vi allt tillsammans ♥ Och vi har ju klarat 1 av 6 terminer, så detta fixar vi älskling. Älskar dig mer än något annat, ingenting kan ändra det. Inte ens om vi skulle bo på varsinn sida jorden! ♥

Min kväll började 17.40, då jag mötte upp Frida vid Juneporten. Då tog vi ut pengar, sen inhandlade vi dricka på Ica där. Sen tog vi bussen upp till Matilda, där Matilda (såklart), Anna och Amanda befann sig och hade redan börjat dricka av det goda. Så jag & Frajda hakade på ;) Sen runt åtta drog vi oss tillbaka till stan där vi ännu en gång tog ut pengar och sedan begav oss till bongo bar, där vi käkade klyftpotatis med världens goaste vitlöksdip! Dock slåt det inte mammas hemmagjorda tzatziki!
Sen drack vi av det goda. Och runt halv 11 vart vi sugna på cheeseburgare och gick bort till McDonalds på Öster, men dom hade ju stängt redan kl 22. (Vi hade inte en tanke på att det faktiskt bara var torsdag och ej lördag). Så Anna och jag köpte oss varsin korv på stan. Gott, men jag orkade bara halva. Som vanligt ;p
Sen satte vi oss vi Juneporten och inväntade bussar. Min kom tidigast. Men det var väldigt skönt och få komma hem. Måste ju snart gå och lägga mig så jag orkar upp imorrn. Åker ju ffs till Degerfors imorrn! :D Jag är taggad!
Tack iallafall Anna, Matilda, Frida & Amanda för en underbart bra avslutning på en underbar termin på högskolan. Nu taggar vi om med besök av alla smålänningar i Värmland och startar termin 2 med ett leende på läpparna! <3

Nu ska jag packa lite, sen sova! Godnatt!

Arbete är tillflykten för den som inte har något att sysselsätta sig med. 
Oscar Wilde


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, tack själv måste jag säga! Det har varit en underbart kul kväll! :D Sådant måste göras om. Hoppas du har det kul uppe i Degerfors! :D

2009-06-05 @ 00:58:20
URL: http://fridelisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0