Trötter och jag..

Fy så trött jag är nu. Ska nog snart hoppa i sängen och sova så jag orkar komma upp imorrn och plugga!
Har pluggat en massa idag med. 4,5 timme närmare bestämt. Läste mycket i min svenska bok, sen provade jag och göra gamla tentan, och genom o tjuvkika lite i anteckningarna gick de väl rätt okej. Måste läsa lite på hälsopsykologin imorrn. Får se om jag tar till mitt hatobjekt (den engelska boken), annars blir det och läsa anteckningarna, för dom är nog bäst!

Nej, nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna. Skriver imorrn om jag orkar och hinner. Ska packa och tvätta en massa imorrn också.
DEGERFORS PÅ FREDAG :D

Du får inte förlora tron på mänskligheten. Om några få droppar i oceanen är smutsiga så blir inte hela oceanen smutsig. - Mahatma Ghandi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0