Dålig uppdatering, Anatomi & shopping



Dålig uppdatering vet jag att det har varit, förlåt. Men jag har haft så mycket annat att göra. Plugga och umgås med kompisar, och plugga igen, och titta på Pokémon och plugga lite till och så.

Och eftersom vi börjat Anatomi & fysiologikursen idag, kommer jag få ännu mindre skrivet! För den kursen kommer och suga all must ur mig, det har lärarna lovat oss. Jag kommer, efter allt det pluggande jag har framför mig, så kommer jag och kunna rabbla tom det latinska namnet för brödrost, och jag vettefaan om det ens finns något sånt. Äre i något land man talar latin idag? Ja, sjukhuslandet! Men förrutom det? Kommentera gärna om ni vet något land :)

Men förrutom att jag redan har panik inför muntan (muntlig tenta), som är om  5 veckor, så har jag hunnit med lite smånöjen denna måndageftermiddag. Jag och min käre kompanjon & partner in crime Anna for in till centrum och shoppade lite. Jag fick 2 par leggins, örhängen och hårsnoddar handlade. Anna inhandlade en klänning, hårnålar och vantar. Sedan lyxade vi till det med donken =) Men nu dröjer det länge innan jag kommer äta sån mat igen! Måste ju komma i jeans for God's sake ;) Hittade dock en klänning som jag kanske ska ha vid ett bra tillfälle i sommar. Kostade bara 249 kr, så den blir nog inhandlad efter den 25e :) Den var blommig och fanns på Gina Tricot. Vi hamnade rätt länge inne på JC också, då dom hade outlet försäljning på massor av jeans, för typ 50-100 kr. Dock blev inga köpta av varken mig eller Anna, då det mest fanns i waist 25-26, vilket inte är våran storlek.

Nej, nu ska jag syssla med något annat.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0