Kuligt :)

tjuvade en lista från Elins blogg:

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger som det nummret som står här: 

17.
Claudia, Komvux
40. Ida O
37. Frida i klassen
36. Fiol-Ida
48. Johanna Larsson, Mary Kay
35. Fiol-Kristin
24. Elin N
66. Morbror Jimmy
72. Rebbe
54. Annika (Lina & Annas mamma)
21. Elin A i Dfs

F:
Har du pussat nummer 72?
S: På kinden kanske ?

F:
Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36?
S: Alltså de måste väl vara när vi spelade upp på Julshowen sist.

F:
När ska du träffa nummer 48?
S: Kanske aldrig igen, hon var bara konsult på ett MaryKay-party

F:
Är nummer 54 söt?
S: Alla är väl söta på sitt sätt ;P

F:
Vad var ditt första intryck av nummer 35?
S: Snäll, bra fiollärare

F:
Hur träffade du nummer 17?
S: När jag och hennes plats-dotter gick i samma klass på låg & mellan stadiet.

F:
Gillar du nummer 21?
S: Jadå hon är så snäll =)

F:
Har du träffat nummer 40 den senaste månaden?
S: Nej det tror jag inte

F:
När såg du nummer 72 sist?
S: Oj, för länge sen!!

F:
Har du varit i nummer 66 hus?
S:Ja, eftersom han är min morbror, och bor tvärs över gatan :P

F: När är nästa gång du ska träffa nummer 24?
S: Förhoppningsvis nästa helg :)

F:
Är du nära vän med nummer 37?
S: Kanske inte nära, men bra kompisar :)

F:
Har du gått på bio med nummer 40?
S: japp

F:
Skulle du kunna gå ut med nummer 72?
S: jorå

F:
Vad pratar du och nummer 54 oftast om?
S: ja, oftast hur det är och vad jag sysslar med nuförtiden :P

F:
Känner du nummer 48?
S: nej

F:
Skulle du kunna ge nummer 21 en kram?
S: jaa 

F:
Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54?
S: Jag tvivlar på om dom ens träffats någon gång

F:
Hur länge har du känt nummer 35?
S: hmm 5år kanske, så länge hon har varit min fiollärare.

F:
Har nummer 17 ett förhållande?
S: yes

F:
Har du velat slå 40 i ansiktet?
S: Nej

F: Hur träffade du nummer 35?
S: genom fiolen, då hon är min fiollärare (eller gamla fiollärare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0