Sorry it took so long !


Ja, nu var det jättelängesen jag skrev. Förlåt förlåt förlåt! Men jag har haft idé torka.
Men nu har jag fått lust och skriva litte granna. Jag vill iaf tala om att jag är sjuk , förskyld som satan
och så har Basic Park spelning på fredag, äre inte toppen ?
Åker till Dfs imorrn, jag är så glad :) osså fyller pappsingen 51 år imorrn också! Ska vi fira! Så ska han få min superbraiga present =) I love it!
Är även kalas på torsdag, på fredriks sida. Dom är 4 st som fyller idagarna, så dom slog ihop. Det är Lena, Fredriks storebrors tjej som fyller idag, hans pappa och systerdotter Izabell som fyller på torsdag och hans storasyster Linda som fyller på Lördag, så de blir kalas när jag är hemma. Men det gillar vi :)

Nej, nu orkar jag inte skriva mer.

Puss och kram !

Kommentarer
Postat av: EmNi

och DU tar det lugnt på kalasen så du blir frisk för tusan!

2009-03-18 @ 19:31:52
URL: http://emmanilsson92.blogg.se/
Postat av: EmNi

Jag rekommenderar otrivin!

VA?! ska vi vara med utan sångare hade du tänkt då eller vadå :P?

2009-03-18 @ 21:53:00
URL: http://emmanilsson92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0