Tentaångest !

Ja, jag har sån jävla tentaångest så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Och det är den jävla immunologin som ställer till allting. Det andra går ju bra, men immunologin som jag läst 2 gånger fattar jag nada av. Cytokiner och makrofager hit och dit. Vad ska jag med det till?
Jag kan väl förstå att man ska kunna bakterier och virus och sjukdomar och så, men varför ska jag veta allt om immunförsvaret. Kommer säkert inte ha nån användning för det iallafall!
Men men, ska återgå till pluggandet av immmunologi :(
håll tummarna för mig imorn mellan 9-12. Då skriver jag min andra tenta!

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Lina

Heej! Det kommer nog gå bra för dig på tentan tror jag! :)



Kram

Postat av: L I N A S Ä N G L A R

Hih det ska jag göra ;)

Jo det går bara bra, hade tenta förra onsdagen men vet inte hur det gick, tror att det gick bra. Har börjat med en Morfologi och fysiologi kurs nu :)



kram

Postat av: Jenny

Hoppas det gick bra =)

2009-03-27 @ 16:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0