10 maj, allready!

Söndagen den 10 maj 2009, redan liksom? Tiden går galet fort och jag hänger inte med ett dugg!
På tisdag äre 4 månader sen jag började i Jönköping. 4 månader! Det är 1/3 av året. Och snart så har jag gått hela första terminen, och har bara 2,5 år kvar, sen är jag klar! Goit, jag längtar redan. Men jag tkr det är jävligt kul och plugga här iallafall. Skolan är faktiskt bra egentligen! Tänk vad mycket man inte skulle kunnat om man inte gått i skolan. Dom senaste 6 åren jag gått i skolan (7-3an på gymn.) har jag haft jätteroligt i skolan, även om alla ämnen och proven och så inte varit toppen, har det endå varit kul. För vilken gemenskap och vänskap man byggt upp tack vare skolan. Jag lärde ju känna dom flesta av mina bästa kompisar genom skolan. Tänk om tex, inte Anna och jag läst franska ihop? Hur skulle världen ha sett ut idag då? Vem skulle ha gjort ShamPooh med mig då? och vem skulle ha hjälpt mig gå vilse i Jönköping annars?
Skolan är bra, och man ska njuta så mycket som möjligt, för de blir bara värre sen! ;)

Idag har jag inte gjort särskilt mycket. Har inte pluggat nått än, men ska försöka göra de sen. Är bara så himlans tråkigt, men idag är kanske sista dagen innan "veckan innan tentan" som jag kan plugga mikrobiologi, så de är bara och gaska upp sig och ta tag i det, annars blir det ingenting gjort!

Degerfors nästa vecka. Jag längat hängmycket kan jag lova! Saknar mitt hjärta massor ♥

Nån som kan Ω (ohms) lag?`

Love /
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0