8 x 9 = 72

Det vet jag. Men jag kan tala om för er att imorse när jag cyklade iväg till skolan, tröttare än tröttast (eftersom jag somnade 4 och skulle upp 8), så trodde jag aldrig att jag skulle veta vad 8x9 var när dan var slut. För det har varit en jobbig dag.
Kom nyss hem från skolan kan jag meddela, och somnar snart sittandes.

Började dan kl 9, och hade bearbetningsseminarium till 11.45. Jag var med i grupp 5 och jag tyckte de gick riktigt bra för oss, det var iallafall lärorikt. Efter seminariet var det lunch. Jag åt pyttipanna och stekt ägg. Jättegott, jag har verkligen varit sugen på det jättelänge, men det är ju inget kul och äta själv, så idag när dom hade det i skolan var jag snabb och köpte mig lunch (som vanligt) där. Sen satt jag nere i källaren med Anna, Amanda, Matilda, Jorunn och Frida och pratade om i Jönköping har dom nationella prov i franska och fysik. Hur konstigt är inte det?! Sen funderade vi på varför vi i Degerfors inte haft de - antingen var det för att dom inte ville ha med oss i statistiken eller för att Degerfors är så bra så dom köpt ut sig. Vad tror ni?

Sen på eftermiddagen mellan 13-16 har vi haft föreläsning med Pia i Utvecklingspsykologi. Jätteintressant, men att vara så trött och sitta o lyssna 3 timmar är rena pinan. Men dom flesta, om inte alla, fixade det och satt kvar. Antagligen för att vi har så få föreläsningstillfällen att vi utnyttjar tillfällena.

Nej, nu ska jag försöka plugga lite inför duggan på fredag. Jag längtar till fredag, för då kommer jag hem till snuttegull.

Love /
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0