a6-center

Idag ska jag och Äna iväg till a6 och shoppa lite. Ska köpa ett par skor som jag kollat på varje gång jag varit där, jag är helt kär i dom! Hoppas bara dom finns kvar. Sen ska jag kolla efter en studentpresent till Janni och en 1-års present till Theo, får se vad jag hittar. Äna skulle nog också handla nya skor, fast jag tror det var nya vita tygskor. Men skor är ju alltid skor! ;)

Senare ikväll har jag säkert redan berättat att vi ska iväg och förfesta lite, sen rix fm-festivalen i rådhusparken. Blir nog mysigt, och vädret verkar bli kanon! Det är ju hur bra som helst.
Annars ska jag försöka sitta runt 3 timmar och plugga psykologi också. Är ju bara 5 dagar kvar till tenta. Isch vad tiden går fort. Men jag är än så länge inge orolig - inte än!

Nej, nu ska jag försöka få på mig lite clothes.

Alla vill leva länge men ingen vill bli gammal. - Benjamin Franklin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0