Äntligen färdig!

Jag har äntligen skrivit klart min sammanfattning! Jag är ofantligt glad! :D och jag tror nästan den blev lite bra !

Anna var iallafall här för en liten stund sen. Hon hade pluggat me nån klasskompis, så hon var helt slut, så hon somnade nästan på min matta. Men det är förståligt, den är så skön och ligga på! Vi pratade mat, och födelsedagar. Anna fyller på samma dag som Johannes Kepler (det är han som hjälpte Newton med gravitationsteorin). Och så skulle jag kolla upp på wikipedia vad han var för nått, vilken titel han hade o så.
Och de första jag utbrister: - Anna, han fyller på samma dag som dig! (vi som nyss hade suttit o pratat om det, snacka om blond). Sen fick jag till det att han var tysk astronaut istället för astronom. -aut o -nom hit o dit, big deal! ;)
sen pratade vi om lägenheter också, att vi skulle vilja bo närmare skolan och att vi faktiskt bor ganska dyrt där vi bor! Och vi har båda sagt att vi vill på i stadsdelen Torpa här i stan, och då säger ljushuvudet Hellkvist såhär; - Det finns massa lägenheter där, men dom är upptagna! Nehe, menar du att de finns massor av lägenheter där? :O
Ska iallafall iväg till henne och äta sen. Jag ska äta nudlar och wokgrönsaker, för jag hade inget annat. sista maten tog ju Anna och jag igår när vi grillade hos Matilda. Så imorrn blire upp till Ica och handla mat för dom sista 2 veckorna här. Blir väl en massa billys pizza och nudlar och så. Onödigt och köpa massor av mat när jag endå ska åka hem snart.
Fredag om 2 veckor, då far jag hemmåt.

Nu ska jag göra nått annat!

Life is a mystery and everyone must stand alone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0