Borde sova.

Ja, de borde jag verkligen. Men känner mig inget trött. Antar att det är för att jag har spotify nu och har fixat massor av underbar musik där! I just love spotify och min Bea's bus spellista. Den är guldvärd, för det är så bra.

Tidigare ikväll har jag suttit hos Äna och käkat choklad och kollat på Stefan & Kristers buskis på fyran. Rätt bra, och vi diggar Dag-Otto. Men inget slår bröllop och jäkelskap! Fast dock slår inget Edwin i full frys. No way!
Sen vid halv 10 gick vi en promenad upp till Tokarp och tillbaka. Riktigt skönt var det, för det var lagomt svalt då. Det har varit så himla varmt ute annars idag. Pratade om allt möjligt, bla alla skogssniglar vi såg efter vägen. Sen kom vi fram till att vi är kära i Jonas Brothers röster. Dom sjunger ju gudomligt bra. Tänk om Fredrik kunde sjunga seriöst nån gång, för jag tror faktiskt han sjunger bättre än vad han egentligen tror. Eller vad tror ni?! ;P

Nej, nu blir det sängen!

En klok man skapar fler tillfällen än han finner.



Kommentarer
Postat av: AK

Åhh Edvin är ju så underbar !! Inget slår ju honom !! :D

2009-05-26 @ 15:36:12
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0