Bridget Jones - the edge of reason

Nu sitter jag här, nyss hemkommen från Äna i andra korridoren. Har varit där och ätit nudlar & sockerkaka, osså kollade vi på Click. Och vi grät, o vad vi grät! För att vara en komedi med Adam Sandler är den bannemig sorglig så man gråter floder. Men den är riktigt bra. Så nu, riktigt avslappnad som jag är efter och blivit klar med psykologiuppgiften ska krypa ner i min mysiga säng och kolla på Bridget Jones 2. Den är så bra! Och Hugh Grant har aldrig varit snyggare ;)

Imorgon är seminarieplugg som står på schemat. Sen ska jag och handla på Ica, annars lugnt som vanligt.

Sôv gôtt!

Even the smallest person can change the course of the future.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0