En vecka kvar..

Nu äre bara en vecka kvar till tenta. 7 dagar att plugga på, och jag ska utnyttja dom jättemycket. Har varit lite dålig och pluggat på den här kursen. Det var nog som vi sa i skolan - man tog ut sig för mycket på anatomin att man inte har någon ork längre. Men lite plugg har det allt blivit, och jag känner inte att psykologin är anatomi svår! Känns endå som jag faktiskt har fått in en del, även om jag måste läsa det några gånger till, så har endå principen fasnat. Det är skönt.

Idag är solen framme i Jönköping. Får se om jag går ut en sväng och tar en promenad senare ikväll. Ska nog iallafall ta mig upp till Ica och köpa mig lite energidryck. Men jag har beslutsångest vilken jag ska ta - Monster eller Red Bull. Vilken är bäst?
Annars blir det pluggande hela dagen. Har ju examinerande seminarium i kristeori imorgon. Har nästan läst första kapitlet på 60 sidor. Har dock ett kapitel till, men jag har fått för mig att det är mer exempelkapitel. Men vi får väl se. Ska kolla anteckningarna också, dom är alltid bra!

Nej, nu ska jag gå och se till mina nudlar som kokar på spisen. Skriver kanske senare :)

förresten har jag världens sötaste pojkvän! ♥


En konstnär är ett geni som har rätt att skapa fritt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0