Ett år sen.

Ja ni gott folk. Idag är det 25 maj som sagt, Nellies födelsedags och ett år sedan jag, Anna och Lollo drog till Sunny Beach på skolresa. Jag sitter och kollar på alla knäppa bilder vi tog där nere. Det var en rolig vecka med massa galna upptåg med de tre muskitinnorna. Jag glömmer aldrig minen hos dom som stod i våran lilla affär på hörnet när vi kom in och handlade nödproviant för tredje gången (som vi gjorde dom flesta dagarna). Och jag glömmer hellre aldrig de "vackra" orden piraten skrev till Lollo ;) jag tror inte heller hon glömmer bort det!
Nej, det var en riktigt bra semester, även om vi inte blev allt för imponerade av Bulgarien! Jag röstar på fler sånna resor, och jag hoppas vi kan få med min man och hans liga också.

Sitter hos Äna, och ska fortsätta drömma mig bort till ett avlägset land. Vädret är SOMMAR i Jönköping och jag njuter. Har pluggat 20 min idag, genom o kollat på 2 filmklipp på pingpong. 10 st kvar + ett kapitel i boken också. Men jag tror detta ska gå ganska bra endå!

See you around!

You're the voice I hear inside my head.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0