Flugornas herre.

Idag har vi haft seminarium på socialpsykologin. Kollade på flugornas herre. Äre nån som sett den?
Jag tyckte personligen den var allmänt jobbig och kolla på, den var på nått vis påfrestande. Handlar om några barn som hamnar på en öde ö, och så bildas de grupper och argument och mord o jag vet inte vad. Slutet var allmänt konstigt också. Men disskutionerna och sammanfattningen gick bra för oss i grupp 5. En hel del prat o en massa skratt.

Annars nu ska jag lägga mig och lyssna på mina underbara låtar på spotify! ;) Tacka gud för spotify. I love it!

Senare ikväll ska jag till Äna och vi ska laga chorizo-omelett och ha stekt majs till. Underbart gott!

Blev ett kort inlägg, skriver kanske senare.

You find a glimmer of happiness in this world, there's always someone who wants to destroy it


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv. Ja det är han verkligen !! ^^

2009-05-26 @ 21:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0