Förkylning på G ?

Jag tror nästan jag är påväg och bli förskyld! Vaknade imorse med världens huvudvärk (inte sån som man får när man sovit för länge), och igår nös jag hela dagen. Och ett annat tecken är att jag brukar få små förskylningsblåsor mellan en tand, och det känns som man har världens tandvärk. Och nyss kände jag att jag det gjorde ont där igen. Och till på köpet kom en förskyld Anna Hellkvist och lånade filmer, så har hon blivit sjuk, kan ju lika gärna jag bli det. Och det vill jag inte. För jag har massor av plugg den här veckan, även om jag är ledig mån, tis och tors. Sen ska jag ju åka hem till Degerfors på fredag, och göra massa roliga saker hemma. Jag har inte tid och bli sjuk nu! Jag kan bli sjuk 15 juni, då är allt klart, då har jag tid och bli sjuk.

Idag blire och försöka organisera sig med och plugga lite mer mikrobiologi. Lördag och söndag har varit ganska dålig pluggade, eftersom jag inte haft nån ork. Sen ska jag gå till Ica och handla mat och lite sådär. Sen hoppas jag att jag får ett sms om att jag kan hämta ut mina psykologiböcker också. För isåfall cyklar jag iväg och gör det.
Vädret verkar vara bra, men jag är inge bra, därför kommer jag bara vara ute korta stunder!

Nej, nu ska jag ta mig en alvedon till och ringa mamma!

Love /
             


Tur att det finns några riktigt snälla människor här i världen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0