Frågor & Svar

snodde den här från Elins blogg (tassel.blogg.se)

Favoritgodis: choklad och lakritsbåtar

Coolaste stad du har besökt: Paris, städernas stad ;)

Action eller Skräck? skräck

Ville bli när du var liten: Frisör eller lärare

När fick du din första kyss: Minns inte

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? i mellanstadiet var jag den pratsamma tjejen med fräknar, flätor och glasögon, på högstadiet var jag väl fortfarande pratsam med mer pluggis, fast i nian vände de åt de sämre

Vad är du beroende av? syre, Fredrik och chokladbollar

Dagens roligaste händelse: När jag demonstrerade åskan för Anna

Dagens tråkigaste händelse: att de regnar

Dagens humör: lite trött, men jävligt godissugen

Vilka tv-program följer du? Pokémon ;)

Vad är det roligaste du vet? Resa

Har du något motto? "Be what you wanna be, do what you wanna do"

Hemlig hobby? sy korsstygn är jävligt kul och avslappnande

Något vi inte vet om dig? Inget vad jag kan komma på just nu faktiskt.. men de finns säkert nått

Vad ångrar du? Inget vad jag vet

Vad önskar du? hemligt

Vad klarar du inte dig utan? My babyboy och alla vänner!

Vad gör du helst en vardag? tar det lugnt, umgås med kompisar, tar promenader

Vad gör du helst en lördagskväll? Träffar älskling, festar, umgås

Vad har du mest av i din garderob? kläder

Drömjobb? oscarsvinnande skådespelare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0