Frukost!

Nu sitter jag här och äter frukost, ja hör och häpna! Det är ju inte allt för ofta som jag gör det nuförtiden. Tycker helt enkelt inte om att äta frukost. Fast idag vart jag lite sugen på en av mina ciabatta-mackor jag köpte igår. Blev dock bara en halv nu på morgonen. Resten tar jag med till skolan och har som lunch eller så. Till detta dricker jag energidryck så jag är pigg nu när jag vi ska ha krisseminarium! Och sen tar jag med en sån till skolan också, så att jag orkar med eftermiddagen också då vi har föreläsning om Hälsopsykologi.

Annars ikväll blir det och plugga lite när jag kommer hem, är ju bara 6 dagar kvar till tenta. Jag ska ge allt jag har nu dom här sista dagarna, vill ju klara det här bra ju! :) men jag hoppas som vanligt att det ska gå bra.

Nej, nu ska jag göra nått annat!

Den som inte kan hata kan inte heller älska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0