Glass och kladdkaka.

Idag har jag haft en del fuffens för mig. Nejdå, inget allvarligt. Bara varit i skolan 3 timmar och haft föreläsning om socialpsykologi, mycket intressant! Psykologi är i sig mycket intressant. Kanske skulle bli hjärnskrynklare istället för syrra? Haha, neej. Jag har inte tillräckligt bra betyg för o bli det - tyvärr. Annars kan jag tänka mig att det är ett intressant och förändrande jobb.

Annars senare ikväll var jag över på kvällsmat hos Äna. Blidde ris och köttfärsås. Det var riktigt gott! Anna är en mästerkock om hon vill. Sen 18.55 fick vi ryck och vart godissugna som satan, 2 sekunder senare fick vi panik då vi kom på att Ica uppe vid oss stänger 19.00. Vi SPRANG kan jag säga! Men vi hann. Och våra inköp blev allt lite udda. Hon i kassan bara "Glass och kladdkaka ihop, jag de funkar kanske." (köpte mer än det dock). Och så var butikschefen jättesnäll och packade våran påse, så de var bara och traska därifrån. Så efter handlandet gick Anna och jag in till henne och tog oss en slappstund och moffade godis, glass och kladdkaka och kollade på Alla hans X med Brittany Murphy. Jag tyckte faktiskt den var bra! Rolig men endå sorglig.

Sen vid 9 skulle Anna kolla på The Mentalist, så jag gick över till mig och (hör och häpna) pluggade i en timme. Sen har jag snackat med Freddus och mor i telefon om allt möjligt. Det var trevligt. Är alltid skönt och prata med mina kära hemma i Degerfors. Och snart är jag hos dom hela sommaren. Längtar! Då ska de blir partys i villan så de skriker om det ;) nejdå, det ska bli skönt och få va hemma och ha hus över sommaren så man kan steka på gräsmattan med anatomiboken i handen!

nej, nu blire och sova. Ska till skolan och plugga med Frida och Matilda. Duktiga vi är!

Goodnight and take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0