Hemma igen!

Nu har jag kommit hem igen från Matilda. Har haft en riktigt rolig kväll med brudarna. Dock blidde det bara jag, Matilda, Anna och Anna. Men vi hade de roligt iallafall. Grillade och pratade och kollade på Hundtricket. Och så fick vi för första gången se Matildas söta lägenhet och hennes boyfriend Erik som kom när vi skulle gå hem. Och så pratade vi om att dom två skulle komma upp och bo hos mig & Freddan en helg i sommar. Dom har aldrig varit så långt uppåt i landet sa dom ;)

Imorgon kommer hela dagen att bestå av plugg. Ska börja skriva rent den delen av sammanfattningen jag redan gjort, och så fortsätter jag att skriva på datorn. Lika bra att börja med det, så jag kan börja förbereda mig för Socialpsykologi-seminariet som är på tisdag. Såg att man kunde se några filmer på pingpong också. Får väl se hur detta går.

Annars är jag bara allmänt gôrtrött och ska snart krypa ner och kolla/sov till en film. Så som jag brukar.

Hare bra, och godnatt!

Stupid is, what stupid does!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0