Just a yellow lemon tree.

Yellow lemon tree med Fool's garden dunkas nu ur mina icke så bra dator-högtalare. Den låten är allt för härlig, man blir så glad av den! I wonder how, I wonder why, yesterday you told about the blue blue sky, but all that I can is just another lemon tree.

Nu har jag iallafall suttit och pluggat 3 timmar och 10 minuter (dom 10 är viktiga i statistiken!), och jag har väl blivit en del kunskap klokare, förhoppningsvis iallafall. Har iallafall läst alla sidor som tillhörde duggan, och ska läsa mina anteckningar sen + kanske de små reviewerna som var med i boken. Dom var jättebra och läsa.
Sitter här och äter hårda mackor med skinka på och dricker världens goaste lemon-lime saft (såklart äre fun light, no suger added here allså). ska snart slå på ett avsnitt av digimon eller pokémon och ringa min sötis och höra hur det gick med sängen. Eller höra om sängen står i lyan eller i huset? ;)

Imorgon åker jag till Degerfors. Jippi! :D Åker 17.54 från Jönköping. Jag vet att det är sent, men vi går i skolan till klockan 16.00, och tåget innan det här går 16.01. Lite svårt och hinna hem och hämta grejerna o sen ner till tågstationen på 1 minut. Jag skulle inte ens hinna om jag hade grejerna med mig till skolan och åkte bil.
Blir iallafall hämtad av sötaste älskling vid åtta i Laxå, och påvägen hem ska vi stanna vid Burger King och käka. Gott! Jag har inte ätit sån mat på säkert 2 månader eftersom Anna och jag har haft våran deal. Men den här helgen den pajar allt i vad nyttiga livet heter. Eftersom det blir Burger King på fredagen, fika-date med ElinPelin Nilsson på lördagförmiddag, alkohol på lördagen och fika på söndagen. Icke bra, men förj***a gött. Och lite måste man ju få unna sig! Jag har ju nått dit jag ville med vikt och klädstorlekar och så, så det gör nog inget! Ska ju endå inte börja leva som jag gjort förrut!

Längtar till sommarn, då blire bubbs 24/7 (almost!).


Love n' care!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0