Min lediga dag.

Men bara för att man är ledig så är man ju inte sysslor. Jag måste diska och plugga. Orkade bara läsa ett halvt kapitel igår, var så himlans trött. Kollade lite på tv och somnade dessvärre inte förren kvar över 11 (bättre än vanligt dock) för att folk höll på och skrek utanför fönstret. Det var ju onsdag vilket betyder att det är kårafton, och jag antar att det är många i vårat hus som brukar va där.

Så idag får jag ta nya tag och iallafall läsa allting som är tills imorgon, en gång iallafall. Sen ska jag läsa mina anteckningar också, och hoppas att det går bra på duggan. Jag menar klarar men det inte är det ju inte hela världen, men klarar men det får man ju några poäng på tentan, och det vore ju skönt och få!
Men vi får väl se hur det går imorn.

Nu sätta igång ugnen och värma min billys pizza, fullkorn har jag tom, så jag är LITE nyttig iallafall!

hörs kanske senare om jag orkar skriva.


Love /
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0