Nattbloggning

Jag borde egentligen sova nu, eftersom jag ska upp runt 7, eftersom jag faktiskt ska iväg till skolan imorgon. Går från 9-16, alltså en hel dag. Lite jobbigt, för vi har examinerande seminarie först om kriser. Känns lite läskigt när det är examinerande, men de gick ju bra på förra seminariet, och jag har ju läst på och svarat på några frågor skriftligt som jag tyckte jag själv kunde svara på. Dom flesta var det "resonera" på, och det är svårt och resonera med sig själv. Men förhoppningsvis går det bra imorron! Får väl iallafall hoppas att jag hamnar i en bra grupp som det är lätt att disskutera och resonera med :)

Ikväll har det blivit en del plugg. Sen har jag pratat med mammi, pappi och Freddan i telefon, vilket jag gör dagligen. Måste ju få ständiga rapporter hur allt är hemma. Fast egentligen får jag inte reda på så jättemycket av dom, speciellt inte av Fredrik, utan jag får reda på fakta genom andras bloggar. Mr S är inte alltid på hugget har jag märkt ;) men jag älskar honom för det endå! Han är ju så ofantligt söt.
Idag fick jag post från honom. Han var skyldig mig pengar och jag har ingen internetbank så han skickade på posten i stället, och i kortet skrev han "hej här är dina fem miljoner, puss älskar dig" ( han sa att han hade skickat fem miljoner till mig ). Min lilla älskling! ♥

Sen var jag över hos Anna en sväng och käkade pizza och kollade på vänner! Pizzan var god och jag åt upp hela ! Men inget slår endå en riktig Degerforspirre. Dom är allra allra bäst. Så när smålänningarna är uppe hos oss i sommar och hälsar på ska dom allt få smaka hur gott det är med en göttigt fet pizza från Raffe's ;) det är grejer det!

Nej, nu ska jag nog försöka sova. Skriver imorgon hur de gick på seminariet!

Alla världens storheter väger inte upp en vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0