Ny adress!

Nu är allt klirrat, det blir flytt! Ja, för ni som inte vet (det är inte så många SOM vet!) så ska Fredrik och jag (lite halvt iallafall) flytta ifrån vår kära lya på Sandgatan till ett hus. Så from 1 juni (ungefär) så är vi hushyrare! Så det blir tredje gången jag flyttar sen jag flyttade hemifrån förra året! Fast egentligen är det väl Fredrik som flyttar mest, eftersom det är hans lägenhet har varit och det är han som kommer ha husets adress som hemadress, men jag menar, jag bor ju där när jag är hemma. Och det är jag ju hela sommaren, och över hela jul och nyår och så, så det är som att jag flyttar också, eftersom det är mina grejor som stått i lyan också.

På ett sett känns det här ganska sorligt. Jag menar, vi har så många minnen från lyan. Och det har alltid varit trevligt och vara där. Det var ju endå mitt första riktiga hem utan mamma och pappa, även om min vistelse inte blev så lång. Jag kommer och sakna den! Men det kommer nog bli bra i huset också. Jag kommer ju garanterat att flytta fler gånger, framför allt ifrån mitt lilla kryp-in här i Jönköping. Här kommer jag absolut INTE att bo hela livet, det skulle aldrig gå med alla ungar som Anna påstår att jag ska få (Fem stycker säger hon!).

Idag ska jag plugga, kanske ta en promenad när solen äntligen tittar fram och så blir det och tvätta, för jag har tvättstugan mellan 16-19 (fast jag brukar ha den tills de stänger av 21.30 :P).

Nej, nu ska jag dricka lite mer cola, så jag vaknar till.
Hare gött!

Love /
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0