Ny bloggdesign..

.. signerat Anna "Äna" Hellkvist, som får 75 på en skala 1-10, blev såååå bra!!!! <3 Thanks Änabanäna!

Idag har jag varit i skolan o pluggat med Amanda o Matilda. Gjorde dock inget mer på sammanfattningen, så jag redan skrivit för mkt. Kul, eller itne! Så vi pluggade till tentan, och det känns som att den del pusselbitar kommer falla på plats om jag bara läser kapitlet i boken en gång. Känns jätteskönt!

Senare ikväll ska jag till Äna och laga mat. Vi ska göra hamburgare och wokgrönsaker. Kan nog bli gott. Man får ju tager vad man haver, enligt ordspråket så. Sen ska vi kolla på "I Now Pronounce You Chuck and Larry" med Adam Sandler. Kan tänka mig att den är bra, för Adam Sandlar är ju bra. Och inte för o skryta, men gissa vem som har hans autograf som blev hemskickad till sin egen adress? Jo, jag! hihi. Det var under en period i mitt liv jag var besatt av film och skådespelare så jag skickade massa brev o bad om autografer av stora kändisar, och jag har fått en hel del faktiskt. Förrutom Adams då har jag fått från bla alla skådespelare i Vänner, Britney Spears, Cameron Diaz och Tobey Maguire (Spiderman). Men det fränaste var ju att jag fick svar på ett av mina brev, ifrån Kate Beckinsale's (hon är med i Pearl Harbour) personliga assistent, där det stod att Kate tackade för brevet och så berättade hon lite om vad Kate sysslade med, vilken film och med vem hon skulle spela in härnäst o så. Skitfränt! :)

Imorgon blire först fika med Frida på Hovrättstorget (är ngt speciellt fikagrejs imorrn i stan), och sen på kvällen blire o träffa lite bruds hos Matilda där vi ska mysa och spela spel o kanske grilla om vädret tillåter.

Nej, nu ska jag göra nått annat.


I'm in charge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0