Saknar dig F!

Sitter här och är ganska så trött. Ska nog snart krypa ner i sängen och antingen kolla en mysig film, lyssna på all underbar musik jag har på min mp3, eller helt enkelt bara sova. Ska ju försöka ta mig upp tidigt imorgon så jag kan fortsätta med min sammanfattning på psykologin, för vid kl 2 ska jag och fika med Frida, det var nånting speciellt, typ nån omröstning om årets fikastad eller så. Och alltid gott med en fika! Sen på kvällen ska vi ju över till Matilda. Blir mysigt. Ska bara vara där och umgås och spela spel och dylikt. Bara kul och få träffas utanför skolan och utan plugg. Ska ju även förfesta hos henne den 4 juni efter tentan, sen ska vi vidare mot Bongo Bar, där vi ska käka och mysa resten av kvällen!

Men som ni fattar enligt min rubrik saknar jag min snuttegull F där hemma. Längtar så extremt mycket efter honom. Är jättejobbigt med att ha ett distansförhållande och vara ifrån honom så länge, jag vet inte om de kmr gå i 2,5 år till. Han får banne mig flytta ner hit ;) Men i sommar ska jag bara njuta av att ha honom nära i 11 veckor! Den här sommaren ska bli våran sommar
Dock ska jag hitta på en massa andra galenskaper med massa galna människor också, men i stor utsträckning äre Freddan som gäller!

Vad tycker ni om min nya bloggdesign då, som Anna fixat? Som ni kanske fattar av mitt förra inlägg så är jag helt kär i den nya designen - den är så MIG!

Nu äre dags och borsta gaddarna o sen krypa ner. Skriver nog senare sen (eftersom klockan är 00.30, vilket betyder att det redan är lördag)

We are nothing but shadow and dust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0